12 Mayıs 2021 Çarşamba

 

 

AĞLANACAK HALİMİZE GÜLERİZ

 

Hoşça kal ciğerim, Allahaısmarladık,  dedim

Bye-bye (bay bay) demek için açtıysa da ağzını

Asılan çehremi görünce  belki korktu

Belki Türk olduğunu anımsadı,

Güle güle, dedi.

 

Aklıma geldi celallendim gene bak

Dün de züppenin, sözüm meclisten dışarı,  merci (mersi)  diyecek olmuştu ama

Çatınca kaşlarımı ben,  vaz geçti Fransızlaşmaktan

Gönül borcunu ödemek için

Teşekkür etti, sağ ol dedi.

 

 

“Yaşa” yı “ yaşasın”ı unuttu çocuklar

İspanyolmuş gibi varsa “ole” yoksa “ole”;

Birde tamam yerine, oldu yerine

Öyle bir  “ okey” demeye başladı ki gençler

Aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık…

 

Eşin yerini de partner almaya başladı neden bilmem

Televizyonlarda varsa partner yoksa partner,

Partner aşağı partner yukarı

 

… Efendim,  niye mi gülüyorum?

 

Biz böyleyiz,

Ağlanacak halimize güleriz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder